شهریار | تقدیر  از بانوان مدال آور در هفته بهزیستی

به مناسبت هفته بهزیستی، رئیس بهزیستی شهرستان و رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئولین توانبخشی و بانوان، کارشناسان و مددکاران بهزیستی و اداره ورزش و جوانان شهریار به دیدار بانوان مدال آور معلول شهرستان شهریار رفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مجید هاشملو، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار ضمن تبریک به مناسبت هفته بهزیستی و تقدیر از زحمات نیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار به ملاقات بانوان ورزشکار شهریاری رفتند.

در این دیدار از خواهران شبنم و شقایق فرجی و مریم ملکی فلاح مدال آوران کم بینا و دارای معلولیت شهرستان شهریار در رشته دوی میدانی، آمادگی جسمانی بوچیا و تیراندازی تقدیر شد. در این دیدار خواهران فرجی و ملکی فلاح با بیان خواسته‌های خود توانستند قول مساعدت از مسئولین دریافت کنند.

ناصر نیک افشار، ضمن تشکر از همراهی رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هئیت معلولین شهریار، هفته بهزیستی را به مریم ملکی فلاح و خواهران فرجی و مادر نمونه ایشان تبریک گفت و اظهار کرد : «ما در هفته  بهزیستی، در روز جمعه در مصلی شهریار برپایی میزخدمت با شعار نهضت حسینی، خدمت مردمی، باهدف ارائه بهتر خدمات و آشنایی شهروندان با خدمات و فعالیت ‌های این اداره را داشتیم. و دید و بازدید از مددجویان موفق و نخبه بهزیستی را در دستور کار قرار دادیم. تا بتوانیم از نزدیک با این عزیزان گفتگو کنیم و درخواست ‌هایشان را بشنویم.»

مجید هاشملو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار بیان کرد : «ما ورزشکاران  معلول شناخته شده در سطح آسیای و جهانی داریم، ورزش های حوزه‌ توان‌یابان و معلولین در غرب استان تهران و در شهریار بسیار درخشان عمل کردند، که ان‌شاءالله با تزریق اعتبارات و بها دادن مسئولین به این عزیزان  شاهد درخشش بیشتری این ورزشکاران خواهیم بود.

کد خبر 112645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد